♥♥Mummy Adriana♥♥: ~BOIKOT ISRAEL BANGSA BANGSAT~

FAMOUS DARLINGS

Sunday 18 November 2012

~BOIKOT ISRAEL BANGSA BANGSAT~

Assalamualaikum Darlings!


Pertama sekali...Alfatihah buat saudara mara kita yang syahid di Gaza! Syurgalah tempat mereka. Semoga Allah melimpahi rahmat ke atas mereka yang syahid ni. Mummy memang tak sanggup nak lihat gambar-gambar kekejaman bangsa bangsat Israel ni. Hancur hati seorang ibu, melihat anak kecil tak berdosa menjadi mangsa bedilan Israel jahanam!

Mummy pon taknak letak gambar-gambar para syuhada dekat sini. Sedihhhhhhhhhhhh! Hati kecil seorang ibu, manakan sanggup melihatnya :( Bila singgah dekat blog-blog lain yang ada entri pasal Pray For Gaza ni, mummy seboleh-boleh nak pejam mata dari tengok gambar-gambar para syuhada :( Memang satu penghinaan buat semua umat Islam dimuka bumi ni. Tapi ingatlah wahai bangsa bangsat, Allah Maha Berkuasa! DIA takkan tinggal diam. Setiap yang berlaku ada hikmahnya! Perjuangan saudara mara kita di Palestin tidak sia-sia. Allah janjikan syurga buat mereka. Malah darah yang mengalir dari tubuh mereka pon akan menjadi saksi mereka syahid di jalan Allah!



 Tengok salah satu ikon brand dekat atas ni. Mesti kita pon ada beli kan? Brand yang kita banggakan sangat selama ini ialah produk bangsa bangsat! Tapi kita masihhhhhhhhhh membeli sampai sekarang. Kenapa? Sebab dah terbiasa dek sogokan barangan-barangan luar negara tanpa mengetahui asal usul brand/jenama tersebut. Mummy akui, mummy pon sama. Lagi-lagi when it comes to MCD. Siapa tak suka MCD? Bila setiap sen yang kita belanjakan di MCD itu memusnahkan saudara mara kita di GAZA, maka tak salah kalau kita memboikotnya. Mummy pon manusia biasa....sama macam korang jugak! Kenapa tidak mulakan sekarang? :) Sama-sama kita boikot barangan bangsa bangsat. Lama-lama kita juga akan terbiasa!

Kekuatan sesuatu negara/bangsa terletak pada ekonomi depa. So, dengan lumpuhnya ekonomi, maka lumpuhlah mereka. Setakat kecaman la, apa la...tak terkesan sikit pon pada bangsa bangsat ni.

Demi Allah Tuhan Sekalian Alam...! ENGKAU berikanlah kekuatan kepada saudara maraku di Palestin. ENGKAU lindungilah mereka daripada bangsa laknat,bangsa jahanam, bangsa bangsat bernama Israel ini. Sesungguhnya  ENGKAU Maha Berkuasa daripada apapon kuasa didunia ini YA ALLAH! Tunjukkanlah kekuasaanmu YA ALLAH!  AMIN YA RABBAL ALAMIN !

* Kan bagus kalau dulu Adolf Hitler hapuskan semua bangsa bangsat ni!


12 Pretty Darlings:

Anis Samik said...

Boikot! Binasa lah yahudi dari muka bumi!

Unknown said...

Takbir!! Allahuakbar!! Ya Allah selamatkanlah saudara2 Islam kami di bumi Gaza!

Azhafizah MN said...

selamatkan bumi gaza! Allahuakbar!

krole said...

moga Allah berikan kekuatan dan perlindungan kpd saudara2 kita d GAZA amin~

Unknown said...

@Niswatus Solikah Samik

kena mula dari sekarang...kurangkan dulu,lama2 kita akan terbiasa untuk tidak support depa!

Unknown said...

@azizah :)

AMIN!!!!!!

Unknown said...

@Azhafizah Md Nor

Pray for GAZA! AMIN YARABAL ALAMIN

Unknown said...

@krole

Berdoa tanpa henti! ALLAH maha mendengar.!

faie mohamad said...

sme2 kite bace qunut nazilah utk kesejahteraan umat islam disana..

Unknown said...

@faie mohamad

Yup! Allah kan maha mendengar!

Fariz Reza [FR] said...

alamak (X_X)

Zura Tahir said...

mcm mana drg boleh monopoli bidang perniagaan kat malaysia nie...besar peranan israel nie erk..

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
Hye Darlings...

Jom link exchange kt sini,mummy will follow you back..ARIGATO (^_*)

Copyright © 2011 Reserved to Mummy Adriana's
Design by Azhafizah.Com