♥♥Mummy Adriana♥♥: ~Missing You Daddy~

FAMOUS DARLINGS

Sunday, 18 November 2012

~Missing You Daddy~

Assalamualaikum Darlings :)




 Bila searching kat laptop si chot ni terjumpa pulak gambar mummy & daddy masa raya puasa hari tu. Masa ni kitaorang beraya di Felda Semenchu Kota Tinggi. Rumah sepupu mama aka Cik Senah :) Tengok je gambor....rindu membuak-buak dekat dada! :( Rinduuuuuuu sangat la dengan suami kita ni! Tak sabar tunggu daddy datang JB next week!


 Muka memang sangatlah berminyak :( Kalau tak makeup lagik bertakung minyak kat muka ni. Hishhhh tension bebenor le mummy! Gambar masa hari Khamis lepas...! My anak dara demam panas + demam campak. Kesiannn sangat. Balik JB je wajibla demam! Mama cakap Adriana rindu daddy dia...! Haha bukan Adriana je, dengan mummy dia sekali rindu! :P


 Don't cry my little Adriana! Mummy doakan anak mummy cepat sembuh! Kena kuat semangat tau!


Muka comel, dialah intan,dialah payung...dialah duri,dialah permata! :) Nanti dah baik demam, mummy bawak jenjalan :) Muahhh sayang Adriana Ramadhani.

Oh....! We're miss you so much daddy! 

Miss you....

Miss you..

Miss you..!



8 Pretty Darlings:

zulhilmi tempoyak said...

skrg daddy tu kat mn..?

Mummy Adriana said...

@zulhilmi tempoyak

kat kedah la! :p

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

alolo siannya baby sakit.. semoga cepat sembuh ya.. sama lah kita somi mak pon outstesen ke combodia.. sama samalah kita demam rinduuuu hehe

Mummy Adriana said...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA

A'aa tetiba kena demam campak pulak! hahahah memang rindu rinduannnnnn selalu :P

faie mohamad said...

mummy ngn adriana ttp cute always :)

Mummy Adriana said...

Hehehe! lebiu <3

faie mohamad said...

luv u too :)))

Zura said...

alahai siannye dia demam..

Hye Darlings...

Jom link exchange kt sini,mummy will follow you back..ARIGATO (^_*)

Copyright © 2011 Reserved to Mummy Adriana's
Design by Azhafizah.Com