♥♥Mummy Adriana♥♥: ~ Happy Birthday Mummy Adriana~

FAMOUS DARLINGS

Saturday 24 September 2011

~ Happy Birthday Mummy Adriana~

Sedar x sedar dah pun sambut hari lahir yang ke 25. Cam sekejap jew masa berlalu...rase cm baru abis sekolah, tapi da kahwin and ader si comel pun. Bagi me, hadiah atau pemberian sempena birthday nie x la begitu penting dibanding dengan ingatan ikhlas dari orang2 yang tersayang. Btul x? Bila kite terima msg ucapan birthday x kira lah dari sesiapa pun surely kite akan tersenyum for the whole day...tapi if orang yang kita syg pun x ingat confirm muke kite masam mencuka. Apalah salahnya lau kite mark atau set reminder utk tarikh2 penting orang yang kita sayang (if kite nie pelupa). Itu akan mengingatkan kite akn hari bahagia mereka dan kite x akan melepaskan saat2 itu. For me di umur yang dah nk abis remaja nie (hehe perasan la plak) me cume berharap utk dapat berkongsi saat2 yang membahagiakan bersama ank ( Adriana Ramadhani) dan suami yang tersayang x lupa juga family yg selalu bersama dikala susah dan senang.

 Thanks to my dear mum for this tasty blueberry cake..Love you ma...

Semoga me akn dipanjangkan umo utk melihat Adriana membesar didepan mata dan Allah memberikan rezeki yang melimpah ruah. Syukur pada Allah atas kurniaan nikmat dihari lahir yang ke 25 nie...;-)




4 Pretty Darlings:

AnnazuR said...

Happy belated birthday Mummy Adriana. Semoga dikurniakan kesihatan dan dimurahkan rezeki dalam hidup Mummy Adriana. Btw, kita sebayalah! Huhu~

mast said...

Amin syg ....

Unknown said...

TQ kak ira ku sayang...;-)

Unknown said...

dear Ruzanna...;-)

hye there...TQ very much...hehe sebaya ea? wah wah bestnye (*_^)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
Hye Darlings...

Jom link exchange kt sini,mummy will follow you back..ARIGATO (^_*)

Copyright © 2011 Reserved to Mummy Adriana's
Design by Azhafizah.Com