♥♥Mummy Adriana♥♥: #Wordless Thursday~Aku Terima Nikahnya :)

FAMOUS DARLINGS

Thursday 13 October 2011

#Wordless Thursday~Aku Terima Nikahnya :)



(*___^)

15 Pretty Darlings:

Pen MErah said...

waahhh bile punye ni?

Unknown said...

mase nikah..awl tahun ritu :)

Anonymous said...

alo3 bpe kali lafaznya mummy hehe

Unknown said...

2 kali yunk..kt jb kne cm nie ( AKU TERIMA NIKAH ....) xboleh (AKU TERIMA NIKAHNYA ) weee :P berdebauuuu

~Beb~ said...

Heee! Saat dan tika ni Allah je tahu bertapa takotnye aku! Huhuhuhu.. Kita ni bkn nya perfect, mcm2 dugaan yg bakal menimpa. Lagi2 tang akad tuh. Tapi Alhamdulillah..

Eh aku tumpang sronok kt sni.. Bleh? Hihihihi Awal thn bile mmy?

Unknown said...

RT Fabolous Me

Hehehehhehe tpi me suke gelak2 jew..wahhh seronok sakan,si hubby yg berdebauuu bebenauu :P

04-02-2011,

~Beb~ said...

Hehehehhe tgk muke pon tau mmy jenis suke gelak2.. Btw gmbr yg kt bwh tuh kat keta tuh btol2 vasssss! Haplod lebey sket.. Make up mate maintainnnnnnnn! Dr tepi dh knal mmy Adriana.

Unknown said...

RT Fabulous Me

Hahahha taw xpe..of coz darling im a cheerful person! :) makeup over baru bestttttt :P

CouLeur de Chiqu3 said...

wahh...mengimbau kenang ye mummy adriana....sweet2 moment!

adinda awin said...

mane ade wordless thursday le...wednesday jek..ni da melanggar etika blogging ni hahahha

Unknown said...

hahahah aku nye pasal la awin...:)

Unknown said...

RT couleur de chiqu3

yes darling..i missed that happiest moments

Luna Shoppe said...

Tumpang promo ye...

Salam. Jemput datang ke Luna Shoppe. Ada pelbagai jenis tudung. Diskaun dan mystery gifts dari Australia menanti anda!
Blog: http://lunashoppe.blogspot.com/

[sutera kasih] said...

wahhh mengimbau kenangan lalu ke kak?hehe

mrs eyza said...

owh tarikh nikah mummy sama ngan adik eyza hihi... =)

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
Hye Darlings...

Jom link exchange kt sini,mummy will follow you back..ARIGATO (^_*)

Copyright © 2011 Reserved to Mummy Adriana's
Design by Azhafizah.Com